Oturumdan önce
• Bilgisayarınızın kamerası, mikrofonu ve hoparlörlerinin çalıştığını kontrol edin
• En iyi ses kalitesi için mikrofona yakın olun (kulaklık seti tavsiye edilir)
• Hastanızın yüzünüzü ve dudaklarınızı net olarak görebileceği şekilde kameranın önüne geçin
Oturumun başında
• Hastanızın sizi net bir şekilde görüp duyabildiğinden emin olun
• Hastanızın Kullanıcı hazırlığı kontrol listesini inceleyerek uyguladığından emin olun
• Hastanızın işitme cihazlarındaki pillerin yeni/tam şarjlı olduğundan emin olun
(Şarj edilebilir işitme cihazı bulunan hastalar için: hastanızın yakınında şarj cihazı bulunduğundan emin olun)
• Hastanızın mobil cihazının tam şarjlı olduğundan veya bir güç kaynağına takılı olduğundan emin olun
Oturum sırasında
• Oturum sırasında, ses kalitesini olumsuz yönde etkileyebileceğinden, kağıt ile oynamaktan kaçının
• Bağlantı veya ses sorunu olmadığından emin olmak için hastanızla sürekli kontrol ederek, net ve ölçülü bir tonda konuşun
• İşitme cihaz(lar)ınız ile deneyiminizi genel olarak değerlendirin
• Hastanın sorunlarını ele almak için (örn. otoskopiye ihtiyacı varsa) hastanın kliniğe gelmesi gerekip gerekmediğini belirlemek üzere klinik yargı yeteneğinizi kullanın
Oturum sonlandırılırken
• Gerekli tüm güncellemelerin yapılıp doğru bir şekilde kaydedildiğinden emin olmak için, hastanıza oturumu sizin sonlandırmanız gerektiğini belirtin
• Oturumu sonlandırmadan hemen önce: hastanıza görüntülü aramanın sona ereceğini ve ziyaret sona erdikten sonra mobil uygulamayı kapatıp işitme cihazlarını her zamanki gibi kullanabileceklerini belirtin